Rowans

Welkom bij de heren en dames van de Rowans.

Wij zijn de oudste groep binnen scouting Flevo land. Wij zijn een groep van jongens en meiden van 16 tot en met een jaar of 18 oud. De meeste van ons hebben al een aantal van de jongeren groepen doorlopen en we zijn daarmee dus ook de meest ervaren groep.

Leiding hebben we zo langzamerhand niet meer nodig, en we noemen deze dan ook begeleiding. Samen zijn we actief in en rond ons clubgebouw. We organiseren zo nu en dan wat activiteiten voor de andere groepen en ruiken daardoor al een beetje aan het zijn of worden van leiding. Verder houden we onze Scouting vaardigheden op peil door te pionieren, ons met kaart, kompas en GPS te oriënteren, vuur te stokken en te tafelvoetballen. Bij dit alles houden we van gezelligheid, er moet bijna niets.

Met kamp proberen we altijd naar het buitenland te gaan. De afgelopen jaren zijn we in Zwitserland, Duitsland, Luxemburg en Engeland geweest. Ook tijdens deze kampen is er altijd een leuke mix van activiteiten en gezelligheid, waarbij de activiteiten door de leden zelf worden bedacht en geregeld.

Wij komen bij elkaar op zaterdag middag tussen 14.00 tot ongeveer 17.00 uur. Ben je enthousiast, opgewonden, nieuwsgierig, blij, vol verlangen etc… geworden, neem dan gerust contact op met onze teamleider en kom een keer langs.

Foto′s